Vrátenie/výmena/reklamácie
ODSTÚPENIE OD ZMLUVY - VRÁTENIE TOVARU
- U prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 24 hod. Vopred Vás bude kontaktovať telefonicky. Môžete sa s ním dohodnú na čase.
- Adresu pre vyzdvihnutie je možnézadať akúkoľvek (napr. do práce).
- Kuriér nalepí na balík prepravný štítok a do 24 hod. nám ho doručí.
- Za túto službu zaplatíte len 3,99 € s DPH (odrátaná z vrátenej sumy)
- pre objednanie tejto služby nás kontaktujte telefonicky alebo mailom.
VÝMENA TOVARU
ZASLANIE TOVARU NAŠIM KURIÉROMAKO FUNGUJE SLUŽBA VYZDVIHNUTIE NAŠIM KURIÉROM?
- U prepravcu zadáme požiadavku na vyzdvihnutie, kuriér k Vám príde do 24 hod.
- Vopred Vás bude kontaktovat telefonicky. Môžete sa s ním dohodnút na čase. Adresu pre vyzdvihnutie je možné zadať akúkoľvek ( napr. do práce ).
- Tovar iba zabalíte a dáte ho kuriérovi. ( môžete aj do pôvodného obalu )
- Kuriér nalepí na balík prepravný štítok a do 24 hod. nám ho doručí.
- Za túto službu zaplatíte len 3,99 € s DPH. Platíte až pri dodaní vymeneného tovaru!
- pre objednanie tejto služby nás kontaktujte telefonicky alebo mailom.
VÝMENA POŠTOU
- Riadne zabalený tovar nám pošlite na adresu: Premachrov.sk, Malý rad 539/19, 028 01 Trstená
- Chceme Vás upozorniť, že cena listovej zásielky je asi 3 €.
- V rámci nového systému pošta už nadrozmerné listové zásielky nedoručuje, ale necháva len oznámenia (žlté papieriky). Preto takáto výmena trvá min. o 1 deň dlhšie.
REKLAMÁCIA TOVARU